Jak probíhá nákup na focom.cz?

NÁKUPNÍ PROCES

Registrace a přihlášení

Pokud jste autoservis a máte zájem využít šestiměsíční garanci vrácení peněz a tříletou záruku na Diagnostická zařízení, pak je registrace nutná.

Pro běžný nákup není nutné se registrovat. Stačí, když v průběhu objednávky vyplníte své kontaktní údaje a adresu pro doručení.

Po vytvoření účtu, budete moci sledovat historii svých objednávek, uložit své dodací adresy, rychleji nakupovat při příští návštěvě a využít zvýhodněné možnosti pro autoservisy v souladu s našimi VOP.

Pro registraci klikněte na tlačítko "Registrace" nebo "Přihlásit/Log in" a následně na registrovat. Odkazy naleznete v pravém horním rohu stránky.

Vyhledávání produktů

Pro hledání konkrétních produktů nebo kategorií produktů můžete využít vyhledávací pole v horní části stránky. Jakmile začnete psát, našeptávač vám automaticky nabídne relevantní produkty nebo kategorie. Můžete také procházet naše produkty podle kategorií, které najdete v hlavním menu.

Detaily produktu

Na stránce každého produktu najdete podrobné informace, včetně popisu, technických specifikací a fotografií.

Tyto informace vám pomohou lépe pochopit vlastnosti a využití produktu. Pokud potřebujete další informace nebo máte nějaké dotazy, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou linku +420 800 664 466.

Přidání do košíku

Jakmile najdete produkt, který chcete koupit, jednoduše klikněte na tlačítko "Přidat do košíku". Po přidání produktu do košíku můžete pokračovat v nákupu a přidat další produkty, nebo můžete přejít k objednávce kliknutím na tlačítko "Pokladna", které je reprezentováno v pravém horním rohu stránky symbolem nákupní tašky.

Pokladna

Na stránce pokladny vyplňte své dodací a fakturační údaje, zvolte způsob doručení a platby, a potvrďte svou objednávku. Na této stránce také vidíte přehled všech produktů v košíku a celkovou cenu objednávky. Po potvrzení objednávky obdržíte e-mail s potvrzením a informacemi o dalším průběhu.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Převodem na účet

Po potvrzení objednávky obdržíte proforma fakturu s údaji potřebnými k platbě. Fakturaci můžeme provést v českých korunách nebo v eurech.

Dobírka

Platbu za zboží můžete provést při jeho převzetí od přepravce. Tato možnost platí pro zásilky na území České republiky a Slovenska.

Upozorňujeme, že pro zásilky mimo Českou republiku a Slovensko je nutná platba předem na základě proforma faktury.

Platba v hotovosti

Pokud si zboží vyzvednete osobně na naší provozovně, můžete zaplatit v hotovosti.

Upozorňujeme, že nepřijímáme platební karty

DODACÍ PODMÍNKY

Přepravní služba

Zboží zasíláme přepravní službou PPL. PPL doručuje na území České republiky, Slovenska a dalších zemí EU.

Po odeslání zásilky obdržíte sledovací číslo, abyste mohli sledovat stav své zásilky. Pokud máte nějaké dotazy ohledně dodání, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.

Ceny přepravného ČR a SK

Za zásilky v ČR účtujeme dopravné ve výši 140 Kč vč. DPH.
Za zásilky na SK účtujeme dopravné ve výši 300 Kč vč. DPH (21%).

Ceny přepravného EU

Upozorňujeme, že pro zásilky do ostatních zemí EU je třeba se obrátit na naši zákaznickou podporu pro zjištění konkrétních podmínek a nákladů na dopravu.

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Pro autoservisy

Poskytujeme šestiměsíční garanci na vrácení peněz, tříletou záruku a možnost výměny za jiné VCI Secons v souladu s našimi. Všeobecnými obchodními podmínkami

Pro ostatní zákazníky

Pokud nejste autoservis, poskytujeme záruku v souladu s platnými zákony České republiky a Evropské unie.

Nahlášení reklamace nebo vrácení zboží

Případnou reklamaci, nebo požadavek na vrácení peněz, nebo výměnu zboží, můžete nahlásit zde.

TECHNICKÁ PODPORA

Předprodejní a poprodejní podpora

Naše zákaznická podpora je k dispozici autoservisům tzn. automechaniků autoelektrikářům a všem ostatním odborníkům s odpovídajícím vzděláním ve strojírenství a elektrotechnice.

Technická podpora při diagnostice

Pokud se setkáte s problémy při opravách, konfiguraci jednotek atd., může být poskytnutí technické podpory zpoplatněno dle našeho ceníku.

Připomínáme, že výrobce SECONS nabízí bezplatnou podporu při řešení problémů v podobě zpracovávání snapshotů a ladicích záznamů. Tuto podporu s vámi budeme rádi koordinovat, protože tím pomáháme s vývojem konkrétního diagnostického SW.

Aktualizace diagnostického SW

Aktualizace diagnostického softwaru je zdarma (stav k r. 2023). Aktualizace můžete stahovat přímo z webových stránek výrobce na adrese obdtester.com

BEZPEČNOST A OCHRANA DAT

Zásady o ochraně osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu s českým a evropským právním řádem. Veškeré podrobnosti o tom, jak zpracováváme vaše osobní údaje, můžete nalézt v našich Zásadách o ochraně osobních údajů.

Cookies a sledovací technologie

Pro zlepšování našeho webu a optimalizaci našich prodejních kanálů využíváme i na focom.cz cookies. Pokud Vás zajímají detaily o tom, jak a proč cookies používáme, navštivte stránku Zásady používání cookies.

Práva v souvislosti se zpracováním osobních údajů

Dle Obecného nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (zvané GDPR) a Zákona o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb. máte právo vzít souhlas se zpracováním kdykoli zpět. Máte také právo nás požadovat o informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme a proč je zpracováváme. Dále můžete požádat o jejich aktualizaci nebo opravu. Všechny tyto požadavky můžete podat prostřednictvím souhrnného formuláře na stránce Podání požadavku poskytovateli.

Kontakty

Pokud máte jakékoli otázky nebo požadavky týkající se ochrany a zpracování vašich osobních údajů, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom vám pomohli s jakýmikoli otázkami ohledně vašeho soukromí.

Katalog